پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

ایمنی شناسی (جلسه اول)



برای دریافت جزوه جلسه اول ایمنی شناسی پزشکی استاد رحیمی مقدم 

 

به ادامه مطلب بروید . . .





نظرات 8 + ارسال نظر
آواتار جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ب.ظ

دست آقا پژمان درد نکنه


یعنی واقعا دم بچه های بی معرفتمون گرم...
یعنی یکی نبود بیاد به این پست به این مفیدی که این همه اومدن براش زحمت کشیدن یه نظر بده؟؟ بابا انصافتون رو شکر...
یه تشکر کوچیک که کار سختی نیست.

ما از کسی توقعی نداریم . . .

آواتار شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ

موضوع توقع شما نیست
موضوع اصلی اخلاق بچه های ماست که . . .

شاید از بس خوبی ندیدن واکنش های این مدلی نشون میدن

من شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ

می شه یه لطفی کنید و جواب گزارش کارای آز میکروب و بذارید؟
آخه خیلی سخته
خواهش می کنم

تو! یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ

(من) راست میگه ها اگه ایکارو کنین.دمتون واقعا گرمه

یک آشنای قدیمی دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ http://toplab.blogfa.com

سلام من دوره کاردانیم شاهرود بودم دانشگاه واقعا افتضاحیه من الان مشهد درس میخونم و خدا رو شکر میکنم که از اونجا خلاص شدم

بیژن سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:53 ق.ظ

معلوم نیست شاهرودی ها چه بلایی سر ((آشنای قدیمی)) آورده بودن که این همه از اینجا ناراضی بوده!!!

green wave چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ

آشنا ی قدیمی مرسی از اینکه بهمون امیدواری میدی

همسفر دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ب.ظ

اشنای قدیمی دیگه اب از سرما گذشته...
به همینم راضی هستیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد