پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

پایان دانشگاه



فراقت از تحصیل


حیف شد که از همه گلها دورم                           قصه پایان شد و من رنجورم

 نیست استادی دهد دستورم                             نیست دوستی ببخشد نورم

      من که با سوز غزل می سوزم                            به چسان طی بکنم هفته و ماه و روزم

   دل خود را به چه در بند کنم                               در غم هجر دلم را مگر اسپند کنم

    به کجا روی برم چونکه مرا یاری نیست                  به چه سرگرم شوم چونکه مرا کاری نیست

حیف شد گشت تمام گفت و شنید                      با جوانان چه خوشی داشت سرو روی سپید

به کجا می برد  ازادگی ام                                 شد تمام قصه ی دلدادگی ام

نظرات 4 + ارسال نظر
rashid. یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ

likeeeeeeeeeeeeeeee...

mousavi سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ق.ظ

kheilii bahalin barobach

s.m.mousavi جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ

baba dele ma ro khon nakon...

boskabadi دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:20 ب.ظ

Slm
Yade un roza bekheir.
Omidvaram hamaton khosh bashin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد