پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

پیوست خبر فوری

قابل توجه افرادی که درس انگل شناسی 1 (کرم ها) را پاس نکرده اند:


با توجه به همکاری و مساعدت های صورت گرفته از طرف پرسنل زحمتکش آموزش  و همچنین  مدیر محترم گروه علوم آزمایشگاهی،،  واحد نظری درس انگل شناسی 1(کرم ها) در ترم اول سال تحصیلی 89-90 ارائه خواهد شد.


قابل توجه مخالفان استاد قبلی!!!!  :

اخباری که به دست ما رسیده حاکی از آن است که برای این ترم با فرد جدیدی برای تدریس این درس قرارداد خواهند بست.

نظرات 17 + ارسال نظر
س پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ

بازم سلام از رازداریتون خوشم اومد اگه نمی خواید اسمشونو بگید حداقل معدلشونو ذکر کنید!!

کمی صبر کنید!!

همسفر پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام.یعنی استاد انگل ۲ هم تغییر کردن!؟!
ای کاش واسه فیزیو هم کاری کنین...

والا من از این مورد بی خبرم--

ق پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:42 ب.ظ

برای انگل 2 چطور؟ و درس ایمنی؟

بی خبرم

ف جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ

دستتون درد نکنه.حالا که دستتون تو کاره بگین استاد رو هم عوض کنن.من این ترم انگل نداشتم ولی با این وضع اگه با همین استاد ارایه بشه شاید دوباره بچه ها بیافتن

من کاره ای نیستم که بگم استاد رو عوض کنن!!
من فقط حرف بچه ها رو منتقل کردم!!
ولی انشالله که به خواسته هاتون می رسید

پلیس جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ب.ظ

ایول ودم همتون گرم بچه ها.خ خوشحال شدم.

ل شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام ترم پیش به من واحد پیش داده نشده ولی توی برگه ی انتخاب واحدم دو واحد پیش زدن در حالی که درصدهای من در این دروس بالا بوده حالا باید چیکار کنم اگه اقدام کنم این دروس از واحدها کم میشه یا خیر؟ لطفا سوال کنید ممنون.

کم میشه -- ولی باید اوایل ترم بعد حضوری برید خدمت کارشناس محترم گروه---

pacifist شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ

نمی دونین انتخاب واحد کی است؟
(کارشناس گروه محترم رفتن مرخصی)

متعاقبا اعلام می شود

tak یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ

بابا دمت گرم خبر خوبی بود.ما که این ترم افتادیم انشاا.. ترم بعد جبران کنیم

شعله دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام خسته نباشید یه مطلبی شنیدم من باب اینکه درس ایمنی فقط با خانم طالبی ارائه میشه و به دلیل عدم صلاحیت ایشون اگه بچه ها این ترم ایمنی رو برندارن با نوشتن نامه برای مدیر گروه میتونیم امید داشته باشیم که برکنار بشن ایا این مطلب صحت داره؟

سلام
در این مورد بی خبرم- خانم طالبی را هم نمی شناسم-- ولی درمورد صحت و سقم این مطلب تا آخر هفته اخباری را جمع آوری می کنم.
به نظر ما، بر نداشتن درس مذکور، کاری را در دانشکده حل و فصل نمی کند، و اگرهم بنا به تغییر استاد باشد، باید تا قبل از ترم جدید این کار انجام شود«----
بابت اطلاع رسانی ممنون

green wave سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ق.ظ

منم با شعله موافقم.
آخه با این تعاریف دلنشینی که از ایشون شده هیچکی دلش و دستش به انتخاب این واحد 5واحدی نمیره.

با این تعاریفی که شما از ایشون کردید ما رو به وحشت انداختید!!!

شعله چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام اقای نوروزی واقعا این مسئله ی کوچیکی نیست که بشه به سادگی ازش گذشت ممنون میشم اگه پیگیری کنید!

ق پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ

اینم در نظر داشته باشین اگه عوض نشه یا نکنن تا ترم 8 باید ایمنی بردارین

ق جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ب.ظ

اول باید خودمون بچه ها با هم هماهنگ بشیم بعد حرفی زده بشه که اونم من بعید میدونم بچه های علوم آز ورودی 88 با هم موتفق بشن!!!

بی تو شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ

اره والا راست میگه خوب چرا اینجورین بچه ها؟؟؟؟

green wave شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:47 ب.ظ

خب بگید باید چیکار کنیم تا از همین ساعت دست به کار شیم!!
میخواید بریم استاد طالبی رو تهدید کنیم که اگه خودش با دست خودش نره برگه ی انصرافش از این دانشگاه رو امضا بزنه هر روز رو ماشینش خط میندازیم؟

نه دیگه تا این حد!!

ق یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

نه عزیزم این کارا فایده نداره.اون جزء هئیت علمی دانشگاه به این راهتی انصراف نمیده.بعدش هم فکر میکنین اون ماشینش واسش مهمه فرداش میبینی با یه ماشین دیگه میاد ای بابا درد که یکی دوتا نیست!

green wave دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ق.ظ

میگم آقای نوروزی میشه برید بپرسید این نظر سنجی هایی که ازمون در مورد استادا میشه رو میخوان چیکار؟
بشون بگید اگه از ما نظر میخوان که نظر ما کاملا مخالف بعضی از این استادای محترمه اگه نظر ما واسشون مهم نی دیگه چرا خودشون و ما رو فیلم کردن؟!!
آها فکر کنم فقط واسه کلاس کار که یه همچین چیزی تو سایت دانشگاه گذاشتن!!

به نظر من
این اقدام بیشتر به عنوان یک اهرم فشار و نظارت مستقیم از سوی دانشگاه به اساتید است.
و از جهتی به علت آنکه اساتید، نظرات دانشجویان را به تفیکیک اسم مشاهده می کنند، راهی است نچندان مطمئن برای حفظ حدود رابطه استاد و دانشجو... البته در کل در دانشگاه آزاد بیشتر رابطه حاکم است تا نظرات دانشجویان(ولینعمتان دانشگاه آزاد)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد