پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

نرگس طالبی کیست!!؟؟

آیا می دانید سرکار خانم دکتر نرگس طالبی کسی که هم اکنون استاد ایمنی شناسی و ایمنوهماتولوژی بسیاری از شما دوستان است یکی از مخترعین کشور است و دارای ۶۵ اختراع به ثبت رسیده می باشد!

این استاد دارای تحصیلات:

دکترای پزشکی عمومی (فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران)
و دکترای تخصصی ایمونولوژی (فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران)

می باشد و تخصص ایشون استادیار ایمنولوژی هست. 

 

برای مشاهده لیست اختراعات این استاد یا بهتر بگم این مخترع اینجا کلیک کنید!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
tak سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ

حالا اینهمه اختراع چه ربطی به ایمنی داشت مثلا لوله کشی و قفلو و کلیدو عسل و شیرین کردن پرتقال و آخرش همون چیزی که شما میخواین فاضلابو و ...
معلومه رشته مورد علاقش ایمنی نبوده و مهندسی رو بیشتر دوست داشته رفته پزشکی و ایمنی خونده آخرش ما ضرر کردیم که هر ترم بیفتیم

آخیی...نازی
عیبی نداره ایشالا این ترم پاس میشی

yas سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ

na babaaaaaaaaaaaaa

به جون تو!

green wave چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ

آخه چرا استادی که اییییینقدر باسواد و دانشمند و مخترعه اینجوری باید با دانشجوهاش تا کنه؟؟؟
هیچ می دونه با انداختن دانشجوها چقدر با روحیه ی لطیفشون بازی میسه و دیگه هیچ انگیزه ای واسه ادامه تحصیل و پا گذاشتن در عرصه علم و دانش واسه دانشجو ها باقی نمیذاره؟
خداااااااارو شکر ایمنی رو که ی جوری با رحیمی پاس کردم ولی از الان واسه ایمونولوزی عذا دارم.

ر شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

دمش گرم ایولا استاد خیلی خوبی . خدا برا خانوادش نگهدارتش من خودم خیلی تحسینش میکنم

شمع شب سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام استاد با سواد و گلی ی من خیلی دوسش دارم اگه بچه ها میفتن تقصیر استاد نیست قبول کنید ما نخوندیم استاد کار درستی منطقی اما نمره نمیده هر استادی که نمره نمیده دلیل بر بد بودنش نیست ما اینقدر از بچگیمون تنبل بار اومدیم که یکی هم که کار درست میگیم به درد نمیخوره خام دکتر خییییییییییییییییلی دوست دارم

lind دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:20 ق.ظ

بنده دارای مهندسی طراحی صنعتی و رباتیک هستم.اول خودمو معرفی کردم که درک کنید بصورت حرفه ای درباره اختراعات این خانم نظر میدم.در سایت جدید این خانم به آدرس "drntalebi44.com" اختراعاتش را لیست کرده.بنده آنهارا مطالعه کردم و می خواهم بگم تمامی این اراجیف این خانم تنها از ذهن یک آدم مریض فوران خواهد کرد.جای بحثش اینجا نیست.تنها به این قضیه میخواهم اشاره کنم که وجود این خانم در هیات علمی کل دانشگاه را زیر سوال خواهد برد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد