پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

تست هوش و اطلاعات عمومی!!!

فردی در مسابقه اطلاعات عمومی شرکت کرده‌است و سعی در بردن جایزه یک میلیون دلاری آن دارد.

سوالات را بخوانید:

1- جنگ صد ساله چقدر طول کشید؟
الف: 116 سال
ب: 99 سال
ج: 100سال
د: 150 سال
او نمی تواند به سوال جواب دهد.

2- کلاه‌های پاناما در چه کشوری تولید می شوند؟
الف: برزیل
ب: شیلی
ج: پاناما
د: اکوادور
حالا او با خجالت از دانشجویان تماشاگر درخواست کمک می‌کند.

3- روس‌ها در چه ماهی انقلاب اکتبر را جشن می گیرند؟
الف: ژانویه
ب: سپتامبر
ج: اکتبر
د: نوامبر
خوب! بقیه حضار باید به دادش برسند.

4- اسم شاه جرج ششم چه بود؟
الف: ادر
ب: آلبرت
ج: جرج
د: مانوئل
این بار هم شرکت کننده درمانده تقاضای فرصت می‌کند.

5- نام جزایر قناری در اقیانوس آرام از کدام حیوان گرفته شده است؟  

الف: قناری
ب: کانگارو
ج: توله‌سگ
د: موش
در این جاست که شرکت کننده بخت برگشته از ادامه مسابقه انصراف می‌دهد.

 جواب‌ها:
اگر خیلی خودتان را گرفته‌اید که همه جواب‌ها را می‌دانید و به این دوست بنده خدا کلی خندیده‌اید، بهتر است اول جواب‌ها را مطالعه کنید:  

                                        

                              جواب ها در ادامه مطلب...

1: جنگ صد ساله در واقع 116 سال طول کشید.( 1337- 1453)
2: کلاه پاناما در اکوادور تولید می شود.
3: انقلاب اکتبر در ماه نوامبر جشن گرفته می شود.
4: اسم شاه جرج، آلبرت بوده که بعد از رسیدن به مقام پادشاهی به جرج تغییر نام داد.
5: توله سگ، اسم لاتین آن Insularia Canaria است که یعنی جزایر توله سگ.

نظرات 38 + ارسال نظر
سیب یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ

خیلی جالب بود ایول

e یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ

mohammadian kiye?

استاده دیگه!!!

شاکی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ب.ظ

نماینده های محترمی که الان باید به فکر دانشجوها باشن چرا خبری ازشون نیس؟
اون برگه هایی که بچه ها امضا زدن چی شد؟
چرا کسی پیگیری نمیکنه؟
حالا ما میگیم خانوم هادی پور رفتن خونشون و شاهرود تشریف ندارن
ولی اقای میربدیعی که شاهرودن!
میشه بگید آقای میر بدیعی چقدر واسه دانشجوها کار کردن؟
روزی که بچه هاواسه بیو شیمی و ایمنی داشتن خودشون رو به آب و آتیش میزدن این آقا با خیال راحت گذاشتن رفتن.
انگار نه انگار که نماینده است.
و اما خانوم هادی پور واسه کارای بچه ها تلاش میکنن ولی متاسفانه خیلی دیر اقدام میکنن.

شعله دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

واسه آز خون 1 هم بگید واسه 88 ظرفیت باز کنن؟

چشم

معترض دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ

اسم شاهرود هم از جزایر توله سگ میاد

۰۰۷ دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

ببینم آقا کوچولوی شاکی!!!
گیرم که اومدیم و به آرزوت رسیدی و شدی نماینده و این باد دلت خوابید!
و خودت نماینده شدی ...
حالا کاری ندارم یا نمیخوام بدونم از کارا چی بهت مرسه...ولی دیگه دستمال یزدی موثر نییییی رفیق.
حالام برو به اون درسایی فک کن که ۳ واحد ۳واحد افتادی...
فکر نان باش که خر !!! آب است.
نماینده که نوکر ما نیس.اون بنده خداهام به اندازه کافی مشکل دارن .
مثل بچه آدم سرتو بنداز زمین و به کارات برس کوچولو...بابای.

۸۸۰۵۳۴xxx دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام خسته نباشید شروع کلاس ها از چندمه؟

میگن از همین شنبه!!!! ۱۶ بهمن اما شما بعد ۲۲ بهمن بیاین.
(اون شنبه دیگه!!!)

اجتماعی دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ

منم با نظر شاکی موافقم.اما نه خانوم هادیپور خدایش خوب بودن من میخوام بگم یه نظرسنجی بذارین ترم تموم شد من یکی چش ندارم نماینده رو ببینم
اگه مطمئنی بازم رای میاری مثه یه مرد بیا وسط این گوی و این میدان اققققققققققققای میر...!

[ بدون نام ] دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام اقا یا خانوم شاکی
درسته من الان بعد از ۴ ماه اومدم خونه چون عید قربان تا غدیر رو موندم شاهرود تا مطمئن شم آز بیو تشکیل نمیشه و نزارم دکتر باباخانی حضور غیاب کنه.واسه فرجه ها نرفتم خونه تا مطمئن شم قرار نیست آز بیو دوباره امتحان کتبی گرفته بشه و ۱ هفته هر روز پیش خانوم امیدی که نمره ی بچه ها بالا باشه.الان شیرازم ولی با بچه ها در ارتباطم شما هم اگه مشکلی دارید من در خدمتتون هستم ولی شما چیزی به من نگفتید .
روزی که شما داشتید ایمنی میخوندید من رفتم سر جلسه هورمون که با دکتر عطایی صحبت کنم
زمانی که داشتید میکروب میخوندید من در به در دنبال شماره ی نرگس طالبی بودم با ایشون صحبت کردم و داشتم سعی میکردم دکتر فیروز رای رو راضی کنم که اونایی که ۹ شدن پاس کنه.
چندین بار رفتم پیش دکتر رحیمی که حداقل ایشون کسی رو نندازن.
زمانی که شنیدم بچه هایی که ایمنی پاس شدن هم برگه اعتراض رو امضا کردن ۳ روزه پشته سر هم رفتم دفتر ریاست که مبادا دکتر طالبی از اونا نمره کم کنه
حالا شما میگید خانوم هادیپور نیست و تکلیف نامه ها چی شد؟
من نامه دادم مرتب پیگیری میکنم ولی بقیش دسته گروه.
واما نامه ها...
فیزیک عمومی تا دیروز نبود ولی الان هست
ترم قبل آزمایشگاه کم بود ولی الان کلاس ها بیشتر شده
بجز آز خون بعید میدونم مشکل دیگه ای باشه که اونم من دارم تمام سعیمو میکنم.
این کارا رو کردم چون مسئولییت قبول کردم و وظیفم بوده اما فکر میکنم اینجور قضاوت کردن کمال بی انصافی باشه.

خانم هادی پور خسته نباشید.
بقول بروبچ علوم آز دستتون مرسی!

TNX TNX TNX

ال دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ

اگه خیلی با شاهرود مشکل داری می تونی تشریفتو ببری آقای معترض

راست میگه!

همسفر سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ق.ظ

دست گلت مرسی خانم هادی پوووووور عزیز...
از خون هم ارائه شد.مرسی...

نگران سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ

اخه شنبه خون داریم.میگن استاد نوریان کلاساشو تشکیل میده هااااااااااااااااااااااااااا..
حالا چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما بگین....

اجتماعی سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ق.ظ

خانوم هادی پور شما مشکل نداری شما هم که تکی نمیتونی کاری بکنی
اگه اقای نماینده یادش باشه اوشون نماینده اقایان بودند و باید مشکل اونا رو برطرف میکردن ولی الان هم اقایان و هم خانوما دارن به شما کاراشون رو میگن و من به شما افتخار میکنم

یعنی پسرا هیچ مشکلی ندارن؟؟!!!!!

سیب سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ب.ظ

والا ما که برمیگردیم به شاهرووود.
چون این ترم مفیدش کلا ۲ ماهه ...
چیزی نمیمونه که بخوایم بپیچونیمش اونم با درسایی مثل ویروس خون و...

باشه حالا که اینجوریه منم ۲شنبه میام کلاس

24 سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام بچه ها:
از اونجایی که هممون میدونیم و دیدم تاریخ امتحانات اختصاصیمون پشت سرهم وبدون استراحت تعیین شده و...
حالا،در کل میخوام بگم اگه همتون موافق باشین تاریخ چنتا از درسامونو جابه جا کنیم!!!

==»:اگه مورد قبول اکثریت قرار بگیره با امضاهتون نامه ای تنظیم کنیم و به گروه تحویل بدیم تا برای مطالعه بهتر اغلا فرصتی داشته باشیم...
توجه:
3/28: بیوشیمی (1)
3/29:---------------
3/30:ویروس شناسی
3/31:--------------
4/1:بیوشیمی (2)
4/2:---------------
4/3:---------------
4/4:---------------
4/5:خون(1)»»»»»»»(نوریاااااااااااااااااااااانننننننننن!!!!!!)
4/6:---------------
4/7:---------------
4/8:آسیب شناسی(وااااای دووووبااااااره...)

+-»بچه هاجون اگه موافق اید زودتر اعلام کنید تا دیر نشده.!

جیمزباند سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ http://betoche.org

بچه پررو برو پی کارت.چیکار داغری به نماینده دختر ها گیر میدی.مگه نمیدونی پلیس سایبری این روزا اومده رو کار .مگه میخوای بهش خبر بدم ......

۱ سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ب.ظ

ماشالله یعنی همه این کاررا رو خودتون تنهایی کردید خانم هادیپور؟.
مطمعنید کسی دیگه کمکتون نکرد.جنی انسی ادمیزادی؟

همیشه بهار چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ق.ظ

تو رو خدا بیاین این ترمو با هم هماهنگ باشیم.
بچه ها همگی بعد۲۲ بهمن بیاین ها - یعنی چی بعضیا میگن ما شنبه میایم بعضی میگن ۲ شنبه

۸۸۰۵۳۴XXX چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام بچه ها:
همه میگن استاد نوریان شوخی بردار نیست پس پاشین بیاین.لج کنه کرده ها.ترم پیشم دیدین که کلاسا تشکیل شد.

والا من یکی که به شخصه نفهمیدم به ساز کدوم یکیتون برقصم!!!

علوم آزمایشگاهی مرند چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://labworld.blogfa.com

سلام سایت جامعی دارید فقط اون سایتی که برای آپلود فایلها گذاشتید فیلتره واسه اون یه فکر کنید راستی اگه با ما تبادل لینک میکنید ما را خبر کنید با تشکر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ق.ظ

باسلام
بچه هافکرکنم خیلی بی انصافید
اقای میربدیعی هرکاری ازدستش برامده کرده
ازخون۱وخون۲وازش وایمنوهماتو وازش به خاطرتلاش ایشون بوده که ارائه شده
ایشون برای ایمنی هم باخانم طالبی صحبت کردندولی فکرمیکنین صحبت کردن باایشون فایده ای داره
بچه هاخودتونوجای نماینده هابزاریداونانماینده ان مدیرگروه یارییس دانشکده نیستن اونافقط میتونن پیگیری کنن توقع بیجانداشته باشین

همسفر پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام
من که شنبه سر کلاسام نشستم به امید خدا...
راستی بچه ها اینجا داره برف میااااااااااااااااااد...

green wave پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ب.ظ

خدایی در اینکه خانوم هادی پور همه ی سعی خودشون رو واسه حل مشکل بچه ها میکنن شکی نیس.
ولی به هر حال خانوم هادی پورم واسشون مقدور نیس که همه ی این کارارو دس تنها انجام بدن.

نویسنده پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام با تشکر از شما دوست گرامی

بله با توجه به این اتفاق؛ تصمیم گرفتیم کلیه لینک های دانلود بعدی مان را با لینک مستقیم در پایگاه قرار دهیم.

امیدواریم که خود پایگاه ف-ی-ل-ت-ر نشود!

با تشکر از اطلاع رسانی شما دوست عزیز
نوروزی

nokia پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ب.ظ

فکنم این آقا یا خانوم همسفر برف ندیدس...!

اجتماعی جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

از اینکه اقای میر بدیعی بعضی فقط بعضی اوقات کاری واسه بچه ها انجام میدن شکی نیست ولی اقای میربدیعی به عنوان یه دوست دارم بهت میگم خودت باعث میشی کارت بی ارزش بشه اخه تو لحن وخود کارات نوعی تمسخر هست واسه خودت دارم میگم وگرنه من که زن دارم!!!

لناتتا شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام من هم با تغییر زمان امتحانات موافقم

فارماکولوژی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام خسته نباشید
برای فارماکولوژی که ظرفیت دادن چرا می نویسه عدم وجود ظرفیت و نمیشه برداشتش

۱ دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ

همسفر دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

nokiaaaaaaaa
نده جایی زندگی میکنم که تموم مدت برف و بارون میاد توش..
واسه خالی نبودن عریضه گفتم...
یه جور پیام بازرگانی هم بود واسه خودش...

همسفر دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ

اون *بنده *بود
بی زحمت خودتون اصلاحش کنید اقای حکیمی.
مرسی

سلام همسفر جان من نمیتونم محتوای پیام شما رو تغییر دهم اگه خواستین نظرتون رو دوباره کپی پیست کنین من اینو پاک میکنم نظر جدید رو تایید می کنم.

sony erricson دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

فهمیدم همسفر شما تو قطب زندگی میکنی !!!!!
اسکیمویی پس!
راستی یخ سوراخ میکنی از توش ماهی میگیری سخته نه؟؟؟؟
در ضمن خداحافظی به زبون شما چی میشه؟؟ آها : نا تا کا بومبا

sony erricson دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ

نظراتو تایید کنید لطفا

چشم

مهدی سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ http://iranteb.co.cc

قابل توجه دوستانی که هنوز شاهرود نیومدن من دوشنبه کلاس بیوشیمی ۲ و ویروس رو آمدم و متاسفانه یا خوشبختانه تشکیل شد اما دوباره امدم شهرمون ایشالا شنبه میام.
فقط یه درخاست از بچه هایی که شاهرودن اگه کلاسی تشکیل شد یا نشد (مثل بهداشت سه شنبه۸ تا۹:۴۰) در همین پست بیان خبرشو بمن بدن مرسی از همتون
))حکیمی((

همسفر سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ

sony ericson جان حالا ما برف ندیدی ایم!! نکنه توام گوشی ندیده ای؟؟؟؟؟؟
الهی...
اره ماهی هم میگیرم.میخوای واست بیارم نوش جون کنی شاید فرجی شه؟!؟!؟!؟!؟!؟!

sony erricson سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

کاموراکینگا: یعنی سلام! ابر سفید گفت: تانوراسینتا کوبوندا سرماکوندا هاااا !!!! یعنی :بیا تو سرما میخوری هااااا!!! و در ادامه : گومبا هااا!! یعنی: تو اینترنت نچرخ از این وب به اون وببیا آدم برفی درست کنیم برای ابر سیاه! ظهر باید سفارشو تحویل بدیم هااا !!!
وای چقدر سخته این زبونتون



همسفر چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ

گویند جواب ابلهان خاموشی ست
خاموش شدیم و ابلهان بس نکنند...
sony ericson موفق باشی.

tak پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام آقا مهدی
میخواستم بگم کلاس بهداشت تشکیل شد
راستی اگه میتونی بعضی از نظراتو تایید نکنی بهتره چون نظر نیست توهینه
..............................m.........................

چشم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد