پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

درخواست نامه

 

  

قابل توجه دانشجویانی که به هر علتی نتوانستند درس های


دلخواهشان را اخذ نمایند . . .

 

 


برای مطالعه به ادامه مطلب بروید  . . .

 

 

 

 برای ارائه شدن دروس  راهی جز تقدیم کردن درخواست نامه به گروه نمی باشد


  و گروه در صورتی با درخواست دانشجویان موافقت خواهد کرد


 که درخواست نامه حداقل حاوی مشخصات 15 نفر از دانشجویان باشد .


لذا شما می توانید مشخصات ( نام ، نام خانوادگی و شماره دانشجوئی ) خود را


به همراه نام درسی که متقاضی ارائه آن هستید برای ما ارسال کنید


 تا ایران طب پیگیری های بعدی را از جانب شما به انجام برساند .


گفتنی است در صورت موافقت نهایی گروه با درخواست دانشجویان دروس مربوطه


در حذف و اضافه ( روز های اول ، دوم و سوم مهر ) قابل انتخاب می باشند


 و طبیعی است که درخواست نامه ها باید تا قبل از آغاز حذف و اضافه تقدیم گروه شود .


تا الان درخواست نامه ارئه درس آزمایشگاه ایمنی شناسی پزشکی  به گروه تقدیم شده


و این درس به گفته کارشناس محترم گروه در حذف و اضافه ارائه خواهد شد .



توجه : افرادی که به هر علتی موفق به گذراندن درس فیزیولوژی نشده اند قادر به انتخاب


دروس ایمنی شناسی پزشکی وآزمایشگاه ایمنی شناسی پزشکی نمی باشند .




 تا کنون مشخصات افراد زیر  به دست ما رسیده :



 برای درس ترمینولوژی پزشکی یا متون انگلیسی :


 1- آقای رامین رئوفی2- آقای محمد شعبانی3- آقای مهدی حکیمی4-  آقای حجت محمد زاده


5- آقای رضا آقاخانی 6- آقای ابراهیم بسکابادی7- آقای بلال بهمدی 8-  خانم سخایی


 9-آقای نعمان دلپاک 10- آقای مجید معین فر۱۱-آقای قاضی۱۲-آقای محسن شریف


۱۳-آقای محمد علی عباسی


 

برای درس ایمنی شناسی پزشکی :


 ۱-آقای محمد شعبانی ۲- آقای مجید معین فر۳- آقای رضا آقاخانی ۴-آقای حجت محمد زاده 


 ۵-آقای محسن زراعت کار ۶- آقای علی حاجی قاسمی ۷- آقای نعمان دلپاک


8- آقای میربدیعی۹-خانم محمدی



برای درس آزمایشگاه ایمنی شناسی پزشکی :

 

 ۱-آقای امین آذریان۲-آقای رامین رئوفی ۳-آقای محمد شعبانی ۴-آقای مجید معین فر


  ۵- خانم رمضانی ۶- خانم طاهری ۷- خانم هادی پور۸-آقای مهدی حکیمی


 ۹- آقای حجت محمد زاده ۱۰- آقای محسن زراعت کار۱۱-آقای علی حاجی قاسمی


  ۱۲-آقای بلال بهمدی ۱۳-خانم صلاتی ۱۴-آقای نعمان دلپاک


 ۱۵- خانم بتول خاکپاش ۱۶-خانم انسیه خاکپاش۱۷-نجفی نسب

  

 ۱۸- خانم میری۱۹- خانم ابدالی۲۰-خانم محمدی۲۱-خانم نصرتی


این درس را می توانید در حذف و اضافه اخذ نمائید



برای درس آزمایشگاه بیوشیمی پزشکی ( 1 ) :


  1-آقای رضا آقاخانی 2-آقای علی مردانی 3-خانم بتول خاکپاش4-خانم انسیه خاکپاش

 

  ۵-آقای عباس نجفی نسب۶-آقای کامبیز یعقوبی7-آقای کریم فیضی 8-خانم میری


 ۹-خانم جلیلی یگانه۱۰-خانم فرخ فال۱۱- خانم ابدالی۱۲-خانم نصرتی



برای درس میکروب شناسی عمومی  :


۱-آقای محسن شریف





برای درس آزمایشگاه میکروب شناسی عمومی  :


۱-آقای رضا آقاخانی ۲-آقای مجید معین فر۳-خانم طاهری ۴-خانم زنگویی


۵-آقای علی حاجی قاسمی ۶-آقای علیمردانی ۷- خانم بتول خاکپاش ۸- خانم انسیه خاکپاش


9-آقای کریم فیضی۱۰-خانم میری11-آقای قاضی۱۲-خانم جلیلی یگانه


۱۳- آقای محسن شریف۱۴- خانم ابدالی۱۵-خانم نصرتی



برای درس ژنتیک پزشکی  :


۱-  خانم زنگویی ۲- خانم طاهری ۳- خانم هادی پور۴-آقای رئوفی


۵- خانم شیرزاد ۶-آقای بسکابادی ۷-آقای نجفی نسب ۸-آقای میربدیعی


۹- آقای کاظم کمالی 



برای درس آمار حیاتی  :


آقای محمد شعبانی ، آقای مجید معین فر


 

نظرات 92 + ارسال نظر
مهدی حکیمی چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:04 ب.ظ http://iranteb.co.cc

سلام داش پژمان اسم منم تو لیست آزمایشگاه ایمنی شناسی و ترمینولوژی بزار دستت درد نکنه اینم شماره دانشجویم:880534732

مرسی

حجت محمدزاده چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام لطفا اسم منم تو قسمت آزمایشگاه ایمنی و ترمینولوژی وارد کنید ممنون.

880534870

آتیشپاره چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ

منم میاااااااااااااااام

آزاده رمضانی چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام.
اسم منم تو لیست متقاضیان آز ایمنی وارد کنید.
880534763
ممنون

شیرزاد چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام...من اسم و شماره دانشجوییمو برای ازمایشگاه بیوشیمی و میکروب داده بودم. که اونم انجام شد!فکر کنم اشتباه شده.
مرسی.

طاهری چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام.خسته نباشید ،ممنون از لطفتون و پیگیری
من هم متقاضی ارائه آز میکروب و آز ایمنی هستم.
راسی عیدم پیشاپیش تبریک میگم.

سلام سلامت باشید
عید شما هم مبارک ...
شماره دانشجویی ؟؟؟

هادی پور چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام.منم متقاضی آز ایمنی هستم.با تشکر

سلام
شماره دانشجویی ؟؟؟

عطیه زنگویی چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ب.ظ

۸۸۰۵۳۴۷۷۲

متقاضی ارئه چه دروسی هستید ؟؟؟

زنگویی چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ب.ظ

ببخشید یادم رفت بگم من متقاضی از میکروب شناسی هستم

...

مهدی چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

پژمان جان من بجز ترمینو آز ایمنی شناسی میخواما یکی هم برا من کنار بزار دمت گرم

شعله چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ

ببخشید میشه یه کاری بکنید ترمینو رو با استاد مشایخی چند تا ظرفیت بدن؟

کار نشد نداره ،
مشخصات متقاضی های هم نظر شما 15 نفر بشه
درخواست میدیم مشکلی نیست .

همسفر چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام.من میخواستم بیوشیمی رو. بات استاد فیروز رای بردارم.ولی پرشده.چاره چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو حذف و اضافه میشه کاری کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا واسه این موضوع ناراحتم...

متاسفانه ساعت های تدریس دکتر فیروزرای پر شده
ولی اگر حضوری از خود ایشان درخواست کنید شاید موافقت کنند که به جرگه شاگردانشان بپیوندید .

بسکابادی چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام من ژنتیک و خون و ترمینو میخوام

سلام ژنتیک و خون که انشاالله ترم 5
ولی برای ترمینولوژی لطف کنید شماره دانشجویی خود را ارسال کنید .

قاصدک چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام شما نمیدونین استاد بیوشیمی گروه ۲ کیه؟؟؟من فیروز رایو موخام

سلام معلوم نیست

قاصدک چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

دوباره سلام یادم رفت بگم من امروز ۱۰ کیلو کم کردم بسکه حرص خوردم واس انتخاب واحد

هادی پور چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

دوباره سلام
اخه چرا ترم ۵
منم ژنتیک میخواااااااااااااااااااام
اگه بر ندارم ۲۰ واحدم کامل نمیشه.لطفا درخواست ژنتیک رو هم به کارشناس محترم بدید.plz
۸۸۰۵۳۴۹۱۶
خ.طاهری:۸۸۰۵۳۴۸۰۵

دوباره علیک سلام
اگر متقاضیان ژنتیک 15 نفر بشن درخواست میدیم .

حاجی قاسمی چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام
من هم ایمنی شناسی و آزمایشگاهش رو نتونستم بگیرم
880534724
ممنون از لطفت

طاهری چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ب.ظ

بازم سلام .شماره دانشجوییم که خانم هادی پور زحمت کشیدن دادن.اگه ممکن درخواست واسه ژنتیکم بدید.با تشکر قبلی.

سلام
تا الان 3 نفر متقاضی ارائه ژنتیک بودن ولی چشم اگه 15 نفر شدین حتما درخواست میدیم .
راستی شما ترمینولوژی برداشتین ؟

green wave پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

اگه با ساعت کلاسا مشکل داشتیم میشه تو حذف و اضافه ها عوضش کنیم؟
خدا رو شکر اینطور که باد میا و ....آز ایمنی حله
آخه ظاهرا خیلیا موفق به اخذ این واحد نشدن

بستگی به درس داره ولی بهتر برای تغییر ساعت در طول ترم با اساتید هماهنگ کنید .

هادی پور پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ

من و خ.ظاهری هیچ کدوم ترمینو بر نداشتیم بجاش بهداشت برداشتیم.

شما گفتید اگه ژنتیک برندارید ۲۰ واحدتون پر نمیشه
ما میگیم به علت اینکه متقاضیان ترمینولوژی بیشتر از ژنتیک
و احتمال تشکیل شدن ترمینولوژی بیشتر شما هم ترمینولوژی بردارین
اگه شما دو نفر هم به لیست متقاضیان ترمینولوژی بپیوندید
متقاضیان ترمینولوژی ۱۴ نفر میشن .
در ضمن ترمینولوژی منافاتی با بهداشت نداره .

صلاتی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام . منم متقاضی آز ایمنی هستم . مرسی ۸۸۰۵۳۴۸۰۲

سخایی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام . من متقاضی آز ایمنی و ترمینو هستم . ممنون ۸۸۰۵۳۴۷۷۴

green wave پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ

یه پیشنهاد و زحمت دارم واستون
یه سری از بچه ها نمیتونن به طور تمام وقت تو نت پی گیر خبرای انتخاب واحد باشن!
حالا شما نمیشه اگه خبری شد به بچه ها اس ام اس کنید؟
ببخشید هاااااااااااااااااااااااااااا!

پیامک کلی فرستادن مشکلات خاص خودشو داره
حالا ببینیم چه میشه کرد

رامین رئوفی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام پژمان جان.آقا منم ترمینو و ژنتیک رو میخاستم ولی نتونستم انتخاب کنم .مرسی ممنون

خاکپاش پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام خسته نباشید.
ما متقاضی آزمایشگاه های ایمنی،میکروب و بیوشیمی هستیم
شماره دانشجویی بتول خاکپاش:880534735
انسیه خاکپاش:880534734
یک کاری کنید حتما ما بتونیم آزمایشگاهها رو برداریم .با تشکر از زحماتتون.موفق باشید

خاکپاش پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ

با سلام
ما آزمایشگاه میکروب ،بیوشیمی ،و ایمنی رو دیروز صبح در خواست دادیم و برای تعداد زیادی از بچه ها نوشتیم .بعد گروه 20 تا ظرفیت دوباره اضافه کرد ولی مثل اینکه پر شده و خودمون متاسفانه نتونستیم انتخاب کنیم خودمون درخواست دادیم خودمونم نتونستیم انتخاب کنیم !!!!!!!!!!!!!!!!

میشه بگید تا الان چند نفر برا میکروب و بیوشیمی درخواست دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
اسامی متقاضیا در قسمت ادامه مطلب درخواست نامه قابل رویت .
در ضمن ما دیروز به محض ایجاد ظرفیت در وبلاگ به کاربران اعلام کردیم
اگه دیروز یه سری به ایران طب می زدین . . . حالا هم دیر نشده انشاالله
دروس مورد نظر شما تشکیل میشن .

نجفی نسب پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ

من ازایمنی وازبیوشیمی پزشکیومیخوام
البته چون من کاردانی هستم خونشناسی وازش وژنتیکم میخوام
ممنون ازاینکه پیگیری میکنید
ش:۸۸۰۵۳۴۹۰۰

میربدیعی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام
خسته نباشین
متقاضی ایمنی وازش وژنتیک وخونشناسی وازش هستم
لطفا اسم منوهم تودرخواست بنویسین
شماره:۸۸۰۵۳۴۸۹۳

کاخکی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام پژمان جون
اقامن بیوشیمی پزشکی باازش باانگل۲وازشومیخوام
ی سوال:بعضی ازدرساکه برای کاردانیهاارائه شده باوجودداشتن ظرفیت مینویسه عدم وجود ظرفیت
میشه لطفا اینو پیگیری کنی٬مرسی!
ش:۸۸۰۵۳۴۸۴۸

سلام
اون درس ها برای ورودی های 88 تعریف نشده .

کاخکی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ

چراتعریف شده
زده ۸۷-۸۸
نگاه کن تازه زدن

برای آزمایشگاه باکتری همین الان یک کلاس جدید باز شد
کارشناس گروه گفت کسی بی واحد نخواهد ماند
نهایتا در حذف و اضافه مشکلات دانشجویان حل خواهد شد .

میری پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام.من هم آز ایمنی و میکروب و بیوشیمی میخواهم
شماره دانشجویی:880534895
با تشکر

ترمینو! پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ

وای فقط 3 نفر دیگه! بچه ها جون مارتان بیاین درخاست ترمینو کنین تا ارایه بشه!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام.جرا درخواست نامه باز نمیشود؟

سلام روی ادامه مطلب کلیک کنید باز میشه .

دخترانه پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام چرا درخواست نامه باز نمیشود؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

الهام جلیلی یگانه ـ ۸۸۰۵۳۴۷۱۳ ـآز میکروب-آز ایمنی -آز بیوشیمی. نتونستم بردارم.

محسن شریف پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام برو بکس ایران طبی...

۸۸۰۵۳۴۷۸۴ شماره دانشجویی

واسه ترمینولوژی و فیزیولوژی

اینطور که بوش میاد بایس محمدیان رو ۴ ماهی تحمل کنیم

محسن شریف پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ

داداش شرمنده یه میکروب هم واسه ما بذار...
دو رو خاش خاشی باشه دمت قییییییییییییییییییییژژژژژژژژژژژژژژژژژ

۸۸۰۵۳۴۷۸۴

خود میکروب یا آزمایشگاه میکروب

محسن شریف پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ

خودش رفیق !!!

اگه آزمایشگاهش هم شد که به افتخار ایران طب و برو بچ دست قشنگه رو بیا بابا!!!!!

محسن شریف پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:18 ب.ظ

آقا من امروز زنگ زدم به دزیانی :

من : سلام آقای دزیانی چه میکنی ؟

دزیانی: سلام آقاااااااااا ... شکر خدا میکنیم آقاااااا

من : آقای دزیانی اینا رو ولش کن !! حذف و اضافه چندمه ؟؟

دزیانی: یک شنبه !!!

من: کدوم یکشنبه ؟؟؟

دزیانی : نمیدونم !!

من :

دوستان عزیز کسی میدونه منظور آقای دزیانی کدوم یکشنبه ست ؟؟؟ حالا پیدا کنید پرتقال فروش را...

شیرزاد پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام اسم منو به لیست متقاضیان ژنتیک اضافه کنید.مرسی
880534794

شیرزاد پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام اقای شریف.
فیزیولوژی ارائه شده.تو سایتتون یه سری به صفحه ی سومتون بزنید.
۲شنبه ها ۱۴ تا ۱۵.۴۰
حذف و اضافه هم از یکم تا سوم مهر.
موفق باشید.

زنگویی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ

منم در لیست ژنتیک پزشکی وارد کنید ممنون
ببخشید درس ترمینو رو با چه کسی دوباره میخواین پیشنهاد بدین؟

درس ترمینولوژی این ترم با آقای محمدیان ارائه شده

سمانه میری پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام من آز ایمنی و آز بیوشیمی و آز میکروب شناسی در خواست دارم

اسم من تو لیست آز ایمنی نبود چکار کنم؟

شماره دانشجویی:۸۸۰۵۳۴۸۹۵

به زودی وارد میشه

محسن شریف پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام خانم شیرزاد...

ممنون از لطفتون...

اما واسه من اصلان و ابدان هیچ درسی اعم از فیزیو - میکروب - انگل و هر چی که فکرشو بکنید به جز بیوشیمی ۱ ارائه نشده !!!

به عبارتی نتیجه میدهد :

"" بد بخت شدیم رفت ""

شیرزاد پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ب.ظ

خواهش میکنم.وظیفم بود.
مگه میشه؟!؟!؟!
امیدوارم هرچه زودتر کاراتون درست بشه.

محسن شریف پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ب.ظ

لطفتون کم نشه خانم شیرزاد!!!

واسه چی نشه؟؟؟؟

همونطور که شاعر میگه:

اینجا شاهرووووووووووووته یعنی شهری که......

شیرزاد جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ

دوستانی که مثل خودم خواهان برگزاریه ژنتیک بودن.امتحان انگل ۲ با ژنتیک در یک روز برگزار میشه!!!من اینو تازه فهمیدم.

pacifist جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام آقای کرمی نیا خسته نباشین.
من ۲۰ تا واحدم رو برداشتم ولی دوستام نتونستن.تصمیم داریم با هم ترمینو برداریم چون شنیدیم محمدیان این ترم آزمایشی اومده و از قرار معلوم میخواد نمره بیشتری بده!
زمان انتخاب واحد تمدید میشه که یه ۲ واحدی رو حذف کنم و ترمینو بردارم؟یا باید صبر کنم تا انتخاب واحد؟چقدر و کی باید پول بریزیم؟

سلام . . .
زمان انتخاب واحد هم تمدید بشه و شما درسی هم حذف کنید فایده نداره چون ظرفیت کلاس ترمینولوژی تکمیل شده ! اگر شما واقعا تصمیم به اخذ ترمینو دارین بهتر نام خانوادگی و شماره دانشجویی خود و دوستانتون رو برای ما ارسال کنید تا ما طی نامه ای از گروه درخواست کنیم یه کلاس ترمینولوژی در حذف و اضافه ارائه کنند البته تا الان ۱۳ نفر متقاضی هست .

مریم فرخ فال جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ق.ظ

آزمایشگاه بیوشیمی پزشکی 1
880534829

pacifist جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ

چون فقط واسه ایمنی گفته بودین در حذف و اضافه فکر کردم بقیه رو تو همین روزا ظرفیت اضافه میکننتعدادمون انقدر هست که جمعیت متقاضی رو از ۱۵ تا بیشتر کنه.
میترسم یه ۲ واحدی حذف کنم و نه به ترمینو برسم نه به درسی که قبلا برداشته بودم .با این حال به دوستان میگم اگه میخوان بردارن به شما اطلاع بدن.ممنونم.

الان لازم نیست چیزی رو حذف کنی صبر کن تا حذف و اضافه اگر اون موقع
ترمینولوژی ارائه شده بود یکی از درسات و حذف کن و به جاش ترمینو رو اضافه کن ok ?
فقط اگر متقاضی هستی لطف کن مشخصات ارسال کن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد