پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

زمان بندی شروع کلاس ها


 برای مشاهده جدول زمان بندی ثبت نام - شروع کلاس ها ـ و پایان ترم مهر ۸۹


 به ادامه مطلب بروید . . .


 

نظرات 30 + ارسال نظر
همسفر شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ

من واقعا خسته شدم از این کلمه های کلیشه ای!!!
فقط میتونم بگم تو لحظه های افطار همتونو دعا میکنم...
خسته نباشید میگم به این همه همت و تلاش...

ما هم سلامت باشید میگیم به صاحب این همه معرفت . . .

وکیلی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ق.ظ

سلام به همه بچه های ع.آ_امیدوارم که تنتون سالمو زندگیتونم پر از خوشی باشه همکلاسی های عزیزم.نماز روزه هاتونم ایشالا قبول!من خودمو کوچیکتر از این میدونم که بتونم نظر بدم...چند روزه که دارم نظرای تو سایتو دنبال میکنم ولی بیشتر از همه به قول گفتنی مناظرهای چند نفر(همسفر.green wave وآقا پلیسرو ).دنبال میکنم!!!
بنظرم هر3 تا تون خوش ذوقینو دلتون شاد... درکل خیلی جالب بود_من که پسندیدم!!!نظرای هر3 تاتون به نوع خودش وبسته دیدگاه افراد مختلف در جایگاه خودش درسه...!ولی میخام بگم که باهم رفیق باشین نه اینکه دنبال کل کل باشین تا بالاخره یکی کم بیاره و...اینجوری خیلی بهترهااا.بازم از همتون معذرت میخام.انشالا همیشه موفق باشینو سعی کنین یاس تو زندگیتون جایی نداشته باشه.1 تشکر ویژه هم از مهدی جان وداداش فرشاد و پژمان عزیز واسه همه ی سختیو زحمتاشون دارم.به خدا سپردمتون.

green wave یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام اقای وکیلی...
از شما هم قبول باشه.امیدوارم دوستاتون رو اون وقتایی که دلتون آسمونی میشه فراموش نکنید....
اختار دارید آقای وکیلی ما به نظرات بزرگایی مثل شما احتیاج داریم و حتما ازشون استفاده میکنیم.
سبز باشید.

همسفر یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام اقای وکیلی.خسته نباشید.نماز روزه هاتون قبول حق...همونطورم که قبلا گفتم من احترام خاصی نسبت به تموم همکلاسیام دارم شما که با این همه کمالات و مردونگی جای خود دارین...حرفاتون خوب و اموزنده بود...چشم به نظرتون احترام میذاریم و ...
شاد و موفق باشید.

آتیشپاره دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ق.ظ

یعنی چی!!!؟؟؟ 27 شهریور باید بیایم کلاس! من که مهر میام اول مهرم که 5شنبه پس یکدفه کار شنبش 3 مهر میااااااااااایم.
میبینمتون بچهها شما هم 3 مهر بیاااااااااین.بای

green wave دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ

بابا آتیش پاره 3 مهرم زوده!
همه دامنشگاه ها کلاساشونو میخوان از 10 ام شروع کنن!!!!

pacifist دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ

تابستون کم بود؟!
دوس دارین آبان بیاین تا درسا به یه جایی رسیده باشه حوصلتون سر نره مجبور باشین توکلاس موسیقی گوش کنین! البته میتونین قبل از امتحان ها بیاین که جزوه ها هم آماده باشه !

نصف جلسه ها رو نمیاین بعد میگین چه استاد بدی بود...درس دادن بلد نبود...من که هیچی متوجه نشدم...!

من انشا الله صبح پنجشنبه۲۵شهریور شاهرودم.

اردیبهشت دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است .

green wave دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ب.ظ

آخه من که میدونم کلاسا 4تا در میون تشکیل نمیشن و فقط الکی ول معطلیم!!!!
بی خیال بابا 10ام مهر نه ولی دیگه 27 شهریورم نه تو رو خداااا

منظورتون چهار تا در میون تشکیل میشن بود دیگه ؟ ؟؟؟

green wave سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

همونی که شما میگی!
نمیشه یه طوری فهمید که کلاسا واقعا طبق برنامه تشکیل میشن یا نه؟
اگه بشه فهمید که حرف نداره.
آخه من واسه خانوادم که نمیتونن دوریم رو تحمل کنن میگم و الا خوتون در جریان هستید که من چقد طالب درس و دانشگام!!!!!!

بله بله کاملاً در جریانیم . . !

ظاهراً که مسئولین گروه در اقدامی هماهنگ می خوان دانشجوها این ترم بیشتر درس بخونن حالا تا چه پیش آید . . .

pacifist:آرامش طلب،صلح جو و 880534716 سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ

به قالب قبلی سایتتون عادت کرده بودم،قشنگ بود،البته تنوع هم بدنیست.خسته نباشید.

دوستان یه چند روز زودتر اومدن ، بیشتر درس خوندن وبیشتر در کنار هم بودن ضرر نداره! فرصت برای تفریح زیاده!مطمئنم 3 سال دیگه میگین ای کاش تابستون هم دانشگاه میومدیم!

من کسی نیستم که اگه همکلاسی هام نبودن،برم سر کلاس تا 110نفر غیبت بخورن یه نفر حضور! از بابت من خیالتون راحت.
خلاصه دوس داشتین تشریف بیارین،دانشگاه خودتونه.

همسفر سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ب.ظ

من که موافق جمع هستم همیشهودلم که واسه دوستان و درس و دانشگاه تنگ شده!!!ولی از ۱ مهر میام تا نه سیخ بسوزه نه کباب!!

green wave سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ

pacifistدوست عزیزم من که خیالم از بابت تو راحته
به جون خودم اگه بتونم با کله همون 27ام میام ولی نمیشه

اردیبهشت سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ

green wave دلم کباب شد برات ، راستی شما مگه صلح جو رو میشناسی ؟

green wave سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

اردیبهشت ممنون از همدردیت
خب آره میشناسم,چطور مگه"؟

اردیبهشت سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ

با هم دوست هم هستید ؟

green wave چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ

شوخیت گرفته اردیبهشت؟
ما به خون هم تشنه ایم
اصلا چش نداریم همو ببینیم
بعد تو از دوستی و رفاقت دم میزنی؟
جالبه
حالا واسه چی اینا رو میپرسید؟بگید لطفا

...

اردیبهشت چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ

در صورت مثبت بودن جواب میخواستم بگم با اینهمه تفاوت سلیقه و نظر چه جوری با هم دوست شدین که . . .

green wave چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

میشه مثلا یه دونه از اون اختلاف سلیقه ها رو بگید؟
ممنون میشم
راستی مگه شما من و دوستم رو میشناسید؟

اردیبهشت چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ

همین که ایشون میخوان زود برن دانشگاه و شما علاقه ای به زود رفتن ندارید و اینکه شما مهربون تر از دوستتون به نظر میرسید و . . .
نه از کجا بشناسم البته دلم میخواد بدونم .

green wave چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ

مرسی اردیبهشت ,نظر لطفتونه
اردیبهشت دوستم خییییییییییییییییییییلی مهربونه
تازه از منم مهربونتر
آخه pacifist نگران آخر ترم و درسایی که میمونه و از دست رفتن تعطیلات و کلاسای فشرده اس
حالا از شوخی گذشته حق داره نگران باشه
یه نمونه همین ترم دو که با چه مکافاتی ری وی یو میذاشتیم و جبرانی میذاشتیمو....
منم یه کوچولو اینجا کار دارم والا خدااااااا میدونه چقد دلم هوای دانشگاه رو کرده

chastiti چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ب.ظ

والا بخدا منم دلدم واسه بچه ها و دانشگاه لک زده گرین ویو جان....

همسفر چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ

اردیبهشت جان چه گیری دادی به این دو نفر؟؟؟!؟
اگه دو نفر بخوان مثل هم باشن که نمیشه!!!اصلش اینه که ۲نفر با دیدگاه و عقاید متفاوت کنار هم باشن و از تجربیات همدیگه کلی استفاده کنند..بهتره مکمل هم باشیم...
تو این ۱سال کلی از دوستانمون بهره بردیم.همشونم دوس داریم...

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:00 ق.ظ

زودتر از۳مهرباید دیوونه باشی تا بیای ماکه آخر هفته اول مهر راه میافتیم

شروع هفته دوم در خدمت دوستان هستیم .تورو جان چی بگم بهتون

آخه شاهرودیهای عزیز مثبت بازی در نیارین ۲۷برین سرکلاس بشینین

البته این نکته قابل توجه عزیزان دیگه هم باشه بد نیست

باتشکرازتمام کسانی که همکاری میکنند

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:17 ق.ظ

سلام بچه ها یه زحمتی داشتم براتون!!!!

ما طرح ظیافت شرکت کردیم حالا بخشنامه امده دانشجوی ازاد علاوه

بر سقف دروس در دوره میتواند این ۴واحد معادل سازی شده را نیز

انتخاب کند. چند سوال:

۱.امتحان طرح ظیافت ۱۳/۶ و مقارن با انتخاب واحدهاست ما چه طور

این ۴واحدروانتخاب کنیم وقتی نمرشو وقبول شدنشو نمی دونیم.

۲.چه طور میشه که ما بتونیم ۲۴ واحد انتخاب در واحدهامون داشته

باشیم سایتمون قبول نمیکنه.

۳.یا ما انتخاب واحد کنیم بعدا ازطرف گروه اینا اضافه میشه و نمرشو

در نظر میگیرند.

اگه این سوالات رو از مسئولان وظیفه شناس دانشگاهمون که ما با

این همه تماس گرفتن(که قبض منزل هوش از سرمون پرونده!!!)

نتونستیم پیداشون کنیم بپرسید و جوابها را به اطلاع ما برسانید

بسیار بسیار متشکر میشویم(جمعی از همکاران محترم)

درباره این ۴ واحد بیشتر توضیح بدین تا فردا پنج شنبه پیگیری بشه .
۱۳ شهریور انتخاب واحد ورودی های ۸۷ نه ۸۸ .

green wave چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام
راستی یه سوال:ای ترم نمایندمون قراره کی باشه؟
یعنی ممکنه مثل ترم پیش اکشن بازی بشه؟

I dont know

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام.خودتون باید تصمیم بگیرید که این ۴واحد رو کدوم ترم اخذ کنید.۱۷ام برای ۸۸ایاست اینطور که میگن.بله درسته میتونید ۲۴ واحد بردارین. البته فقط۴واحد عمومی!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ق.ظ

سلام این ۴واحد که به انتخاب خود بچه هامشخص میشه وهر کسی

در هر ترمی که بخواد میتونه براش در نظر گرفته بشه حالاکه خودشون

گفتن در ترم مهر علاوه بر۲۰واحدمیشه انتخاب کرد چراکه نه

سوال ما اینه که معمولا معدل الفا۲۴واحد بر میدارن ماوقت انتخاب

واحد چه طور مشخص کنیم که میخوایم۲۴واحدبرداریم در صورتی که

معدل بالا نداریم

انتخاب واحد بچه های ۸۸چه زمانیه؟

ممنوناز این که پیگیریمیکنید

غضنفر پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ب.ظ

انتخاب واحد 88 = 13 هست یا14 یا15 یا 16 یا 17 یا 18 !!!!!! یا...

روز های ۱۷ و ۱۸ شهریور مختص انتخاب واحد برای ورودی های ۸۸ میباشد .
از ساعت های آغازین ۱۷ شهریور ورودی های ۸۸ قادر به انتخاب واحد هستند .

[ بدون نام ] دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ق.ظ

سلام ما باالاخره نفهمیدیم چه طور میشه این۴ واحد طرح ظیافت رو

علاوه بر واحدای خودمون برداشت؟ اگه مسئولان راپیدا کردید و خبر

گرفتید به ماهم اطلاع بدین.واگر پیدا نکردین بازم بگین تا مایه فکری به

حال خودمون بکنیم.ممنون

تا الان که اطلاعات به درد بخوری به دست ما نرسیده . . .
انشالله...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد