پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

شما آخر خط چی میگین ؟؟؟

آخرین کلمات یک الکتریسین : خوب حالا روشنش کن . . .


آخرین کلمات یک بند باز : نمیدونم چرا چشمام سیاهی میره . . .


شما آخر خط چی میگین ؟؟؟



آخرین کلمات یک پزشک : راستش تشخیص اولیه ام صحیح نبود ، بیمارتون لاعلاجه . . .

 

 آخرین کلمات یک پلیس : 6 بار شلیک کرده ، دیگه گلوله نداره . . .

 

آخرین کلمات یک جلاد : ای بابا ، باز تیغ گیوتین گیر کرد . . .

 

آخرین کلمات یک چترباز : اِ اِ اِ پس چترم کو ؟

 

آخرین کلمات یک خلبان : ببینم چترها باز شدند یا نه ؟

 

آخرین کلمات یک خبرنگار : بله ، سیل داره به طرفمون میاد . . .

 

آخرین کلمات یک داور فوتبال : خیر آقا جان ، آفساید نبود  . . !

 

آخرین کلمات یک دربان : مگه از روی نعش من رد بشی . . .

 

آخرین کلمات یک قصاب : اون چاقو بزرگ رو بنداز ببینم . . .

 

آخرین کلمات یک غواص : نه . . . این طرفها کوسه وجود نداره . . .


آخرین کلمات یک فضانورد : برای 15 دقیقه دیگه اکسیژن دارم . . .

 

آخرین کلمات یک کارآگاه خصوصی : قضیه روشنه ، قاتل شما هستید . . !

 

آخرین کلمات یک ملوان : من چه میدونستم باید شنا بلد باشم . . .

 

آخرین کلمات یک معلم رانندگی : نگه دار . . !  چراغ قرمز . !

 

آخرین کلمات یک ملوان زیر دریایی : من عادت ندارم با پنجره بسته بخوابم . . .

 

آخرین کلمات یک مهندس کامپیوتر : معلومه که ازش بک آپ گرفتم . . !

 

آخرین کلمات یک متخصص خنثی کردن بمب : این سیم آخری رو که قطع کنم تمومه . . .

 

آخرین کلمات یک کارشناس آزمایشگاه : این آزمایش کاملاً بیخطره . . .

 

آخرین کلمات یک نارنجک انداز : گفتی تا چند بشمارم ؟ . . .

 

آخرین کلمات یک استاد :اصلاً دلم نمیخواست دو سوم بچه ها درس منو بیافتند . . .

 

آخرین کلمات یک انسان عصر حجر : فکر می کنی توی این غار چیه ؟ . . .


آخرین کلمات یک بیمار : مطمئنید که این آمپول بیخطره ؟ . . .

 

آخرین کلمات یک جهانگرد در آمازون : این نوع مار و میشناسم ، سمی نیست . . .

 

آخرین کلمات یک دیوانه : من یه پرندم ! . . .

 

آخرین کلمات یک دوچرخه سوار : بیخودی چراغ نزن حق تقدم با منه  . . .

 

آخرین کلمات یک سرنشین اتومبیل : برو سمت راست راه بازه . . .

 

آخرین کلمات یک کوهنورد : سر طناب و محکم بگیری ها . . .

 

آخرین کلمات یک گروگان : من که میدونم جرأت شلیک کردن نداری . . .

 

آخرین کلمات یک مادر : بالاخره سی دی هات و مرتب کردم . . .

 

آخرین کلمات یک دانشجو دانشگاه آزاد : پس این پولایی که از ما میگیرن کجا خرج میشه ؟ . . .

 

 

لطفا جملات زیر را شما کامل کنید  .

 

 آخرین کلمات یک مأمور راهنمایی رانندگی : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

آخرین کلمات یک کارشناس گروه در دانشگاه آزاد : . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

آخرین کلمات یک مورخ : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

آخرین کلمات یک مدیر مسئول نشریه دانشجوئی : . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

آخرین کلمات یک بسیجی : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

آخرین کلمات یک مأمور حراست دانشگاه آزاد : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

آخرین کلمات یک شهردار : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

  

 

برای تکمیل جملات اینجا کلیک کنید . . .

نظرات 4 + ارسال نظر
ناهید پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ق.ظ

آخرین کلمات یک مأمور راهنمایی رانندگی ، از نظر من مقصر راننده نیسان . . .

آخرین کلمات یک کارشناس گروه در دانشگاه آزاد ، میدونم شما ترم آخر هستین و فقط هم همین درس دو واحدی رو پاس نکردین ولی این درس تا دو ترم دیگه ارائه نمیشه . . .

آخرین کلمات یک مورخ ، تحقیقات من میگه هولوکاست یک دروغ بزرگ تاریخیه . . .



آخرین کلمات یک مدیر مسئول نشریه دانشجوئی ، اولویت اول این نشریه پرداختن به مشکلات دانشگاه است . . .

آخرین کلمات یک بسیجی ، تا زنده ایم رزمنده . . .

آخرین کلمات یک مأمور حراست دانشگاه آزاد ، هی ی ی ی ی شما دو تا این چه قیافه هایی برا خودتون درست کردین . . .

آخرین کلمات یک شهردار ، به علت مشکلات مالی و به منظور رفاه حال شهروندان عوارض نوسازی از این به بعد 10 برابر می شود . . .

خدا به خیر کنه

۰۰۷ پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ

آخرین کلمات یک مأمور راهنمایی رانندگی ، اکبر تو هم با این تاکسیت، بازم تصادف کردی.
آخرین کلمات یک کارشناس گروه در دانشگاه آزاد ، دست من نیست سایت خرابه.
آخرین کلمات یک مورخ ،(آمریکاییه میگه ما یه سیم پیدا کردیم که ماله 100 سال پیشه، پس ما صد سال پیش تلفن داشتیم-- ایرانیه هم میگه ما هم سیم پیدا نکردیم، پس ما هم تلفن بیسیم داشتیم !!)
آخرین کلمات یک مدیر مسئول نشریه دانشجوئی ، من نظر سیاسی نمی دم
آخرین کلمات یک بسیجی ، هوا گرمه!!
آخرین کلمات یک مأمور حراست دانشگاه آزاد ، شما هم مثله اینکه تنتون می خاره ها!!!

آخرین کلمات یک شهردار ، جلسه دارم!!

مهندس جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ

آخرین کلمات یک مأمور راهنمایی رانندگی : آقای کروبی بازم که چراغ قرمزارو رد کردی بابا مردم که کاری باهات ندارن.....

آخرین کلمات یک کارشناس گروه در دانشگاه آزاد:خانم رهنورد مگه میشه تو رشته غیر مرتبط با رشته تحصیلی دکترا گرفت تازه با اون عضو هیئت علمی هم شد.....

آخرین کلمات یک مورخ :بابا من خودم حسینو(اوباما) یادمه قاچاقی رفته بود آمریکا کار کنه نمی دونم چه جوری .....

آخرین کلمات یک مدیر مسئول نشریه دانشجوئی:آخه یهو چی شد که هیئت امنای دانشگاه آزاد به فکر وقف افتادن......

آخرین کلمات یک بسیجی:آخه برادر من خواهر من بدون اتصال به صف جماعت دختر و پسر کنار هم تازه با کفشو ادامس که نمیشه نماز جمعه خوند.......

آخرین کلمات یک مأمور حراست دانشگاه آزاد:خانم محترم اخه هر جا که آیینه بود نباید سریع لوازم آرایشتو در بیاریو شروع کنی بابا اینجا پر از مرد غریبه است......

آخرین کلمات یک شهردار:بابا به خدا من دنبال ریاست جمهوری دوره یازدهم نیستم........

مهدی شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ

1 دقیقه قبل از مرگ:

آخرین کلمات یک مأمور راهنمایی رانندگی :ایست....!

آخرین کلمات یک کارشناس گروه در دانشگاه آزاد :سکوت...!

آخرین کلمات یک مورخ : این دیوار 100000 سال هست که نریخته...!

آخرین کلمات یک مدیر مسئول نشریه دانشجوئی:دانشجو باید سیاسی باشد...!

آخرین کلمات یک بسیجی :گفتی این نارنجک چه جوری کار میکنه...!

آخرین کلمات یک مأمور حراست دانشگاه آزاد :هی...کارت دانشجویی-گواهی نامه-بیمه-ملی-کتابخانه-شناسنامه...!

آخرین کلمات یک شهردار :ای مردم! منم یه روز رییس جمهور میشم...!

(انا ا...و انا اله الراجعون)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد