پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

جزوه فیزیولوژی


 برای دریافت جزوه کامل فیزیولوژی ( ویژه دانشجویان علوم آزمایشگاهی ) به ادامه مطلب بروید . . . 


 قابل توجه که فایل در قالب PDF و با حجم تقریبی 1 مگابایت می باشد.



با تشکر فراوان از دوست ارجمندم جناب آقای موسوی جهت همکاری در اجرا ، و تدوین این جزوه .




برای دانلود اینجا کلیک کنید.


نظرات 3 + ارسال نظر
k-o-w دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ

mer30

green wave یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ب.ظ

باسلام.
سایت خیلی خوب و مفیدی دارید و معلومه که حسابی واسش زحمت میکشید.اجرتون با آقا ابوعلی سینا و ذکریای رازی که در راه علم و دانش خودشون رو فنا کردند.بگذریم.......
پس این جزوه فیزیو چرا دانلود نمیشه؟

راستش تا الان طبق آماری که کانتر نشون میده 129 نفر دانلود کردن من خودم هم لینک رو امتحان کردم،سالم بود.
دقت کنید که firewall سیستم شما سایت upload.ee رو بلاک نکرده باشه .
وقتی لینک دانلود رو می زنید -صفحه ای جدید- باز میشه که در آن گزینه ی download نوشته شده!
به هر حال اگه باز هم نتونستید این جزوه یا هر جزوه ای رو دانلود کنید، نام جزوه یا مطلب، و ایمیلتون رو بنویسید تا اون رو براتون ایمیل کنم.

دلپاک جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام.ممنون از اینکه جزوه رو گذاشتین توسایت.از خانم قاسمی هم تشکر می کنم.ولی مثل جزوه پارسال ناقصه.مثلا فیزیولوژی کلیه و مجاری ادراری رو نداره.اگه بذارین ممنون میشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد