پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

نماتودها

 

برای دریافت فایل powrepoint 2007 نماتودها به ادامه مطلب بروید .


 با تشکر از خانم دکتر یار محمدی

 

 این فایل به صورت powrepoint 2007 ( با حجم۱۲مگابایت) می باشد . 

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
zoro دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

ali bod khili bedardam khord

خواهش می کنم

موسوی شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ب.ظ

فرشاد جان دمت گرم عالی عالی واقعا عالی بود

خواهش می کنم در ضمن من مهدی هستم نه فرشاد(حالا فرقی نمی کند!)

هری پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ق.ظ

مهدی جان ما که نتونستیم دانلود کنیم!!!

من معذرت می خواهم.حالا اصلاح شده است می توانید دانلود کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد