پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

حمله ماهی پیرانا به سواحل آمریکا


  ماهی پیرانا (piranha) یکی از ماهی های خطرناک ساحل آمریکا است


  که با وجود قد و قامت کوچکش همه ساله جان عده زیادی را می گیرد 


  در ادامه عکس هایی از حمله این ماهی به سواحل آمریکا نمایش داده خواهد شد .


برای مشاهده این تصاویر به ادامه مطلب بروید . . .


 







 حمله ماهی پیرانا به سواحل آمریکا !!

 
-
-
-
-
-
-
-
 
اگه دلشو ندارید نبینید !!
 
-
-

 

 




 

 



دست و پاهای قطعه قطعه شده که کنار ساحل پرتاب شده !!

 

 




کار همین نامرده
X-( !!!!

 

 
 

 
 





با تشکر از آقای رضا عبداللهیان برای ارسال این تصاویر . .  .

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی حکیمی دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ب.ظ

با با این ماهی بوده یا دراکولا!!! خدا رو شکر دریای خزر ما از این جک و جونورا نداره وگر نه... اما شنیدم دریای خلج (همیشه فارس!) از این چیزا (فقط در حد گاز گرفتن) داره!.i

پژمان پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ب.ظ http://iranteb.co.cc

فرشاد کرک و پرمون ریخت خیلی وحشت ناک بود ولی من جای تو بودم عنوانشو می زدم قابل توجه دانشجویان ترم اولی پزشکی که یه ربطی به رشته داشته باشه

قابل توجه که یه نسخه اینو به بچه های بوشهر فرستادم! ایشالا به سازمان شیلات هم می فرستم!!

مهدی جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ب.ظ

بنظر من بدرد بچه هایی که آناتومی پاس نکردن میخوره.

هری پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ق.ظ

خیلی ناراحت شدم برا مردم اونجا خدا روشکر دریاهای ما از این جونورا نداره.

sh شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:51 ب.ظ

ماهی بسیار جالب وقابل توجه وزیباییست البته کار هرکس نیست در اکواریوم آن را نگهداری کند ولی من بسیار آن را دوست دارم وهرکس که دارد از او خریدارم البته در صورت تایید پزشک از سالم بودن آن . ممنون اگه اطلاع دهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد