پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

پایگاه علمی دانشجویان علوم آزمایشگاهی شاهرود

ایران طب - ویژه دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی 88

موش!!!

مشاهده ی این متن طنز در ادامه ی مطلب....

با توجه به اینکه مدتی پیش در یکی از خانه‏های دانشجویی موش مشاهده شده بود و موجبات سلب آسایش و آرامش و گاها رعب و وحشت همراه با خشونت (اعدام) دانشجویان عزیز را فراهم کرده بود ، بدینوسیله نتیجه مطالعات و تحقیقات جهت مقابله با موش را به شرح زیر اعلام می کنم.
به محض مشاهده موش در اتاق ، یکی از اقدامات زیر را انجام دهید :


بند 1- روش کاملا دانشجویی : پس از هماهنگی با هم اتاقی‏هایتان با کشیدن یک جیغ بلند ، دسته جمعی در را باز کرده از اتاق خارج شوید و دیگر هرگز به آن اتاق بازنگردید. (البته خانم های دانشجو)


بند 2- روش سرخپوستی : مقداری وسایل قابل اشتعال وسط اتاق جمع کرده ، آتش بزنید تا موش با دود آن خفه شود . سپس موارد بند (1) را انجام دهید .


بند 3- روش معرفتی : به موش بگویید در صورت عدم خروج وی خودکشی خواهید کرد . اگر با معرفت باشد از اتاق خارج خواهد شد . در غیر این صورت موارد بند (1) را انجام دهید .


بند 4- روش تعارفی : به موش تعارف کنید که امشب را پیش شما بماند . احتمالا شرمنده شده و تعارف شما را نمی‏پذیرد . دز صورتیکه تعارف را پذیرفت بند (1) را اجرا کنید .


بند 5- روش قبیله گامبالا : تعدادی سلاح سرد تهیه کرده و به موش اعلان جنگ کنید . در صورتیکه موش نامبرده حرفه‏ای بوده و این حرف را جدی نگرفت بند (1) را انجام دهید. (دانشجویان پسر)


.


بند 6- روش نه چندان دانشجویی : یکی از گربه‏هایی که در کوچه دنبال غذا می‏گردند را برای شام به منزل خود دعوت کنید . در صورت موفقیت گربه در خوردن موش ، از او بخواهید از اتاق خارج شود . در صورت عدم موافقت گربه بدنبال راهی برای خارج کردن گربه باشید.


بند 7- روش کمپینگ : در میان دوستانتان هر کدام که خانه‏شان بهتر است را انتخاب کرده و به صورت دسته جمعی تا آخر ترم به خانه آنها بروید . در صورتیکه در خانه آنها هم موش مشاهده شد به بند (1) مراجعه کنید .


بند 8- روش روانشناسی : به کارهای روزانه خود پرداخته و به موش بی‏محلی کنید . او احتمالا ناراحت شده و خارج خواهد شد . در صورتیکه این هم جواب نداد راهی جز مراجعه به بند (10) برای شما باقی نمانده است .


بند 9- روش فاشیستی : مقداری از کباب سلف دانشگاه را در مسیر او قرار دهید تا از آن بخورد . این روش احتمال خطا ندارد . موش حتما خواهد مرد و اصلا نیازی به مراجعه به بند (1) ندارید


بند 10-روش دموکراتیک : پس از شرح فواید گفمان برای موش ، از او خواهش کنید اتاق را ترک کند . اگر موش قبول نکرد بند (1) را انجام دهید.
نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی حکیمی چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:05 ب.ظ

جیگررررررررررررررر دستت درد نکنه مطالب طنزت رو بیشتر کن مر۳۰

سعید سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام اقای حکیمی خوب نیست ادم برای سایت خودش تمجید بنویسه و برای سایت دیگران با لحن تند برخورد کنه.شما اقای نوروزی بهتره یکم در گفته هاتون تجدید نظر کنید(دخترا رو دست کم گرفتی).در کل متنت برای خالی نبودن عریضه خوب بود تلاش کنی یه چیزی میشی.!!!!!!

کی دخترا رو دست کم گرفته!!!؟؟؟؟
من؟؟!!
هر چی میکشیم ازدست همین دختراست که ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد